2008-04-28

Ny underbar bok om Klematis

Klematis:
över 100 utvalda sorter

Andromeda Matz

Om man, som jag, har balkong kanske man tror att det är helt omöjligt att ha en Klematis. Glöm det.....för i den här nya boken hittar man tips om vilka sorter som passar bra att odla i kruka och hur höga dom blir. Har man en trädgård, är det kanske färg mer en storlek, som är det viktiga. Det är bara att sätta sig ner och bläddra i denna fantastiska bok. Här får man reda på det mesta om denna underbart blommande växt. ( Till min balkong blev det en Multi Blue och jag är lite sugen på en Dr Ruppel...... men jag skall ju ha plats själv också !!!)

1 kommentar:

Anonym sa...

Läsvärd till hälften. Bokens tema med att författaren intervjuar "överklassen" upprepar sig en aning.
Vad vad det jag inte visste inan jag började läsa boken? Överklass har inte alltid med pengar att göra.