2006-03-24

Göteborg välkomnar Ebba!


Imorgon får vi fint besök! Veckorevyns chefredaktör, den rosa-älskande stilgurun Ebba von Sydow kommer till oss för att signera sin bok Ebbas stil- guiden till en glammigare garderob.
Mellan klockan 12-14 kan man alltså få expert-tips från tjejen som vid 24 års ålder hunnit med det mesta, men fortfarande är på jakt efter drömhandväskan och de perfekta jeansen!

Vi ser fram emot det, och det gör hon också, om man får tro hennes blogg:

Hej Ebba! Jag läste att du skulle till Göteborg i helgen! Vad kul! Eftersom jag själv bor i GBG hade jag ingen möjlighet att få en bok signerad av min idol och förebild så nu undrar jag: snälla, snälla, kan inte du komma och signera på NK i Göteborg också!? Det vore jätteroligt! Jag hoppas iallafall att du får en trevlig helg i GBG! Kram // ett stort Ebbafan - Matilde
EBBA: Oh, den ska inte bara bli trevlig. Trevlig är bara förnamnet. Den ska bli fantastisk. Åh vad jag längtar! Home sweet home! Imorgon kväll blir det stort bookparty och mingel för ett 100-tal glada vimlare och kompisar, på lördag 12.00 - 14.00 blir det signering på Wettergrens på Avenyn. Hey, ska man signera böcker i Göteborg är det klart att man måste göra det på Wettergrens. Så många böcker som vi har handlat där så... Så Matilde, vi ses på Wettergrens då!
Publicerad 13:50 av Ebba von Sydow Permalink

Inga kommentarer: